• Bestel gemakkelijk online
  • Persoonlijk advies in onze winkel
  • Gratis afhalen en retourneren in de winkel
  • Gratis thuisbezorgd vanaf € 50
menu
0
Vandaag geopend van 08:00 tot 18:00

Algemene informatie

Betaalmogelijkheden

Je kunt bij ons gemakkelijk en veilig online betalen. Betalen kan via:

  • iDEAL

Levering

Tijdens het bestellen kun je ervoor kiezen om de producten thuis te laten bezorgen met PostNL of de producten af te halen bij Hofstede Dier & Tuin in Den Haag. Indien je de bestelling wilt laten bezorgen heb je de mogelijkheid om het bezorgadres te wijzigen. Kies je ervoor om de bestelling af te halen, dan sturen wij je een e-mail wanneer je bestelling voor je klaarligt in de winkel.

Voor sommige producten geldt dat deze alleen in de winkel zijn af te halen. Indien dit het geval is, staat dit bij het product vermeld.

Verzendkosten

De verzendkosten voor bezorging met PostNL binnen Nederland bedragen:

  • Bestellingen tot € 15: € 6,95 per bestelling
  • Bestellingen van € 15 tot € 50: € 4,95 per bestelling
  • Bestellingen vanaf € 50: Gratis
Voor sommige (extra grote) producten kunnen afwijkende leverkosten gelden. Indien dit het geval is, staat dit bij het product vermeld.

Je bestelling afhalen in de winkel is altijd gratis.

Levertijden

Wij streven ernaar je bestelling zo snel mogelijk te verwerken. De gemiddelde levertijd voor alle voorradige producten is 2 tot 4 werkdagen, indien je deze thuis wilt laten bezorgen. Producten die niet op voorraad zijn, zijn doorgaans binnen 4 tot 8 werkdagen leverbaar. Indien er afwijkende levertijden voor een product gelden, vermelden wij dit bij het betreffende product in onze webshop.

Mocht een besteld product onverhoopt toch niet (tijdig) leverbaar zijn, dan nemen wij persoonlijk contact met je op om samen met jou een passende oplossing te zoeken.

Indien je je bestelling wilt afhalen in de winkel sturen wij je een e-mail wanneer je bestelling voor je klaarligt in de winkel. Bij het in de winkel afhalen van een niet voorradig product of bij afwijkende levertijden kun je rekening houden met de aangegeven levertijden bij het betreffende product. Je ontvangt van ons een bericht wanneer het artikel binnen is.

Service en klachten

Heb je vragen of ben je ontevreden over je bestelling? Wij zijn je graag van dienst. Je kunt contact met ons opnemen via klantenservice@hofstededierentuin.nl of telefonisch via 070 - 386 09 16. Geef indien mogelijk aan op welk bestelnummer je vraag of klacht betrekking heeft. Dit kan de afhandeling van je vraag of klacht bespoedigen. Wij doen ons uiterste best om binnen 5 dagen een inhoudelijke reactie te geven.

Beschadigd of ondeugdelijk product ontvangen

Onze producten worden met de grootst mogelijke zorg verpakt en verzonden. Toch kan het voorkomen dat je een product ontvangt dat beschadigd, incompleet of defect is. Indien je een ondeugdelijk product hebt ontvangen, sturen wij zo snel mogelijk een nieuw exemplaar toe of betalen wij het betaalde bedrag aan je terug. Het beschadigde product kun je aan ons retourneren. De verzendkosten hiervoor zullen wij aan je vergoeden.

Bij het ontvangen van een ondeugdelijk product kun je contact met ons opnemen via klantenservice@hofstededierentuin.nl of telefonisch via 070 - 386 09 16.

Spaarsysteem

Onze klantenpas is uitsluitend geldig in onze winkel. Wanneer u bestelling via de webshop plaatst, worden geen spaarpunten toegekend aan uw klantenpas.
Wij maken gebruik van cookies om het bezoek aan onze website nog makkelijker en persoonlijker te maken en om u relevante aanbiedingen op basis van uw interesses te kunnen doen. Wenst u alleen gebruik te maken van noodzakelijke cookies of wilt u meer informatie over cookies, dan kunt u uw instellingen aanpasssen.
 Cookie-instellingen aanpassen